Fitness Bucuresti-Sector 4 reprezinta pagina unde puteti gasi informatii utile despre Fitness Bucuresti-Sector 4: Sala Fitness Sector 4.
Dupa un debut foarte timid in preajma anilor 2000, piata serviciilor profesionale de intretinere corporala din Romania pare sa se fi stabilizat. In momentul actual putem spune, la o prima analiza, ca asistam la o conturare a elementelor definitorii ale ofertei de servicii in domeniu si totodata la o structurare si diferentiere a serviciilor oferite de principalii jucatori din sfera serviciilor de acest gen. Aceasta structurare si diferentiere decurge in principal din calitatea serviciilor oferite, din profesionalismul celor implicati in prestarea lor dar mai ales din modul de abordare al problemelor cu care se confrunta cei interesati de serviciile oferite in cadrul acestui segment de piata.
Limitand acesta expunere la domeniul fitness-ului putem aprecia ca datorita concurentei, segmentul de fitness-wellness din Romania cuprinde in prezent doua categorii de ofertanti: cei care pastreaza standardele de calitate cu riscul de a solicita un pret peste medie si cei care sub presiunea costurilor si din dorinta de a rezista sau de a se extinde pe piata prin aplicarea principiului” conteaza cantitatea, iar nu calitatea” au redus nu numai preturile ci si calitatea serviciilor oferite.
In prezent consumatorul roman are conturat in minte, atunci cand vine vorba de fitness-welness, urmatoarele categorii de servicii:
1. Servicii tangentiale conceptului de fitness-welness constand in proceduri de electrostimulare musculara, cavitatie, vacuum,etc. Aceste proceduri au la baza adaptarea in interes comercial a unor proceduri paramedicale ce conduc la obtinerea unor efecte estetice corporale rapide dar de scurta durata.Trebuie evidentiat de asemenea si faptul ca procedurile sus-mentionate neglijeaza aspecte importante cum ar fi : capacitatea aeroba de efort ,mobilitatea, coordonarea neuro-musculara;
2. Servicii de fitness-welness, marci inregistrate, prestate, de regula, de revanzatori. La o examinare minutioasa se poate observa ca aceste servicii sunt prestate mai mult „in interesul afacerii” si mai putin in interesul clientului. In cadrul acestor servicii se poate spune ca „ ambalajul, iar nu continutul,” este tot ceea ce conteaza;
3. Servicii de fitness-welness propriu-zise in cadrul carora atentia este indreptata spre necesitatile reale ale clientului, servicii in cadrul carora se urmareste satisfacerea acestor necesitati, cu efect de lunga durata, prin practicarea sistematica, stiintific fundamentata a exercitiul fizic